תגובה לביקורת
כתבו עלי בבלוג בועט בבטן. פעם ראשונה שאני רואה שמישהו חושב שהבלוג שלי שווה התייחסות, לא נורא שהיא שלילית. 🙂 למען האמת הייתי מופתע לקרוא את הפוסט שפרסמתי על פרשיית שי טובלי נגד תומר פרסיקו. למה הייתי מופתע? נלחמתי בצורה כמעט עיוורת לצד חופש הביטוי, כשאני יודע טוב מאוד על קיומם של ניצול ציני ולא […]
MORE ...