למה כובע?
לכבוד הלימודים החלטתי שאני אהיה איש עם כובע, גם בחוץ אבל גם בכיתה. לכך יש מספר סיבות כל אחת יותר חשובה מהשניה:1. כובע זה טוב בשמש – אם אני כל הזמן אהיה עם כובע, בפרט אני אהיה עם כובע גם בשמש. הסבירות לשכוח לשים כובע יורדת ולא צריך לחפש מה לעשות איתו כשלא נמצאים בחוץ.2. […]
MORE ...